به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۱۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
نصیری راد خبرداد:
مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان کهگیلویه و بویراحمد از مسدود بودن محور ارتباطی گردنه بیژن سی سخت مرکز شهرستان دنا تا بهار سال آینده خبرداد.

سیدمحمد حسین نصیری راد به خبردنا گفت: با توجه به بارندگی های شدید همچنین و نبود ایمنی کافی برای تردد، محور مواصلاتی گردنه بیژن سی سخت تا بهار 1400 بسته خواهد بود.

وی افزود: محور ارتباطی سی‌سخت به پادنا به علت نداشتن ایمنی مسدود و وسایل نقلیه‌ای که قصد تردد در این جاده را دارند در محور جایگزین یاسوج- سمیرم تردد کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل پایانه های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جاده از طرف اصفهان مسدود شده است.

نصیری راد تاکیدکرد: کسانی که قصد تردد به به منطقه پادنا را دارند باید از کریدور یاسوج به سمیرم استفاده کنند.

وی ارتفاع برف در شرایط فعلی را بیش از یک متر اعلام کرد و افزود: به واسطه ارتفاع این محور بارش‌ها به صورت برف ادامه خواهد داشت که عملا امکان بازگشایی آن تا ایام عید امکان پذیر نخواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اولین بارش برف در محور‌های کوهستانی، راهداران با استقرار در مسیر‌های یاسوج به شیراز، سمیرم و بابا میدان کار خدمات رسانی به رانندگان و مردم را انجام می‌دهند.

پیش از این مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان اصفهان از تخصیص اعتبار ده میلیارد ریالی برای ایمن سازی جاده گردنه بیژن محور مواصلاتی پادنا به سی سخت استان کهکیلویه و بویر احمد خبرداده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: