به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

خبردنا: معاون بهداشت وزیر بهداشت هرگونه جابجایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت نتیجه تست کرونا را از ۲۸ آبان ماه به بعد ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی در نامه‌ای به معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشور، رئیس سازمان راهداری، مدیرعامل شرکت راه‌آهن و معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر لزوم اجتناب از هر گونه جابجایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت نتیجه تست کرونا تاکید کرد.

در نامه رییسی آمده است:«در راستای اجرای بند ۷ مصوبه جلسه چهل و دوم ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد عدم جابجایی مسافران دارای تست کرونای مثبت و با عنایت به تسریع در قطع زنجیره انتقال کرونا، از تاریخ  ۲۸ آبان هرگونه جابجایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت نتیجه تست کرونا ممنوع است.

بدین منظور با توجه به پیاده سازی بستر فنی توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران لازم است با هماهنگی آن سازمان نسبت به برقراری ارتباط با بستر دولت الکترونیک آن سازمان اقدام و از این طریق استعلام لازم از پایگاه داده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شود.»

در پایان این نامه رابطان فنی بخش سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز معرفی شده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: