به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۱۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواسته است در بحث کرونا از برگزاری تجمعات ، مراسمات انتخاباتی و سفرهای سیاسی به این استان جلوگیری کند.

به گزارش خبردنا، " حجت الاسلام و المسلین سیدعلی محمد بزرگواری "  همچنین از " حسین کلانتری " استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواسته که جلوی سیاسی بازی های " احد جمالی " معاون سیاسی و امنیتی خود را گرفته و اجازه ندهد این معاون " پرچم " فرودگاه باشد.

در توئیت " بزرگواری " چنین آمده است:

جناب کلانتری استاندار محترم 

مردم شریف استان ما گفتار درمانی زیادی شنیده اند، بیا در بحث کرونا به عنوان نماینده عالی دولت، مَرد عمل باشیبد و از هر نوع تجمع مراسماتی و انتخاباتی و سفرهای سیاسی جلوگیری کنید.

در ادامه این توئیت، " بزرگواری " اینگونه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد می خواهد که نگذارد " جمالی " معاون سیاسی وی " پرچم " فرودگاه باشد.

بزرگواری نوشته : معاون سیاسی و امنیتی ات را هم از سیاسی بازی بازد دارید. # پرچم فرودگاه نباشد.

به گزارش خبردنا، " حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری " نماینده کهگیلویه بزرگ در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی و مدافع حرم امروز، پیشتر در مصاحبه ای از " محمدباقر قالیباف " رئیس مجلس یازدهم شورای اسلامی خواسته است به استان کهگیلویه و بویراحمد در این شرایط سخت کرونایی سفر نکند و البته در این مصاحبه تاکید کرد که سفر قالیباف به این استان با هدف سیاسی و برای انتخابات ریاست جمهوری است.

بسیاری از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با سفر " قالیباف " رئیس مجلس به این استان در شرایط خاص کرونایی مخالف هستند.

" پرویز یزدان پناه " رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در نشست ستاد کرونا از ممنوعیت سفر مَقامات کشوری به شهرستان های 9 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداده است.

" غلامرضا تاج گردون " نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی که در مجلس یازدهم ، اعتبارنامه وی رد شد هم در توئیتی از " قالیباف " رئیس مجلس خواسته است در زمان سفر به گچساران، فقط یکدستگاه پُمپ آب برای روستانشنیان " پیچاب باشت " خریداری تا مشکلات آنان حل شود چرا که روستانشینان " پیچابی " هم اکنون راه و برق دارند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
1
1
آقای تاجگردون چرا در زمان خودش این کار را انجام نداد که الان دست به دامن قالیباف می شود هشت سال نماینده مردم بودی نتوانستی یک پمپ آب خریداری کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر: