به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۱۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
راهزادی خبرداد:
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری 34 خدمت حضوری این شرکت به دفاتر پیشخوان در این استان خبرداد.

به گزارش خبردنا، " داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: 34 خدمت حضوری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف جلوگیری از شیوع کرونا در بین مراجعه کنندگان و اجرایی نمودن اصل 44 قانون اساسی، به دفاتر پیشخوان در این استان واگذار شده است.

وی با اشاره به برخی از خدمات پیش بینی شده در این ارتباط، اظهارداشت: ثبت تقاضای انشعاب جدید، ثبت تقاضای افزایش یا کاهش قدرت، ثبت تقاضای ادغام یا تفکیک انشعاب، ثبت درخواست جمع آوری انشعاب، ثبت درخواست تغییر نام مشترک و صدور قبض المثنی از نمونه این خدمات است.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، ثبت درخواست جابجایی کنتور، ثبت درخواست اصلاح مشخصات انشعاب، ثبت درخواست تست کنتور و ثبت درخواست و تشکیل پرونده خسارت بیمه را از دیگر خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان و یا تلفن های همراه عنوان کرد.

راهزادی در ادامه از طراحی نرم افزار ارائه خدمات به مشترکان برق در پرتال شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و یادآورشد: متقاضیان برای دریافت و پیگیری این خدمات نیازی به مراجعه حضوری در ستاد شرکت و یا سایر ادارات تابعه این شرکت در سراسر استان را ندارند.

وی با تشریح مراحل ارائه خدمات مشترکین در پرتال شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: متقاضیان با مراجعه به آدرس https://www.kbedc.ir/ در آیتم " میز خدمات الکترونیک " براحتی می توانند خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متقاضیان اگر نتوانسته و یا نخواستند با استفاده از تلفن های همراه خود از خدمات پیش‌بینی شده در " میز خدمات الکترونیک " این شرکت بهره مند شوند می توانند به دفاتر پیشخوان در شهرستان های هشتگانه این استان مراجعه و خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

راهزادی تاکید کرد:  متقاضیان می توانند از امروز هم با استفاده از تلفن های همراه و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان از خدمات معاونت مشترکان شرکت توزیع نیروی برق این استان بهره مند شوند.

وی تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را 265 هزار مشترک عنوان و اظهارداشت: 95 دفتر پیشخوان فعال در این استان، خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق این استان را می توانند انجام دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: