به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۱۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
دادستان دنا گفت: ۳۰ پرونده تصرف در حوزه محیط زیست در شهرستان دنا در دست اقدام است که دادستانی با قاطعیت تمام نسبت به رفع تصرف آنها و برخورد با متخلفان اقدام خواهد کرد.

خبردنا: تجاوز و تعدی به ۴۵۵ هزار مترمربع از اراضی ملی در دنا توسط دادستانی دنا رفع تصرف شد.

غریب‌پور دادستان دنا در این باره گفت: در راستای اهداف دستگاه قضا مبنی بر رفع تصرف انفال و زمین های ملی در سطح کشور، توانستیم در ۶ ماهه اول سال تاکنون با همکاری منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان دنا حدود ۴۵۵ هزار مترمربع از زمین های تصرف شده توسط زمین خواران و سودجویان را رفع تصرف کنیم.

این مسئول قضایی گفت: از این مقدار رفع تصرف حدود ۴۳۰ هزار متر مربع در حوزه منابع طبیعی و حدود ۲۵هزار متر مربع در حوزه محیط زیست بوده که خوشبختانه با اقدامات به موقع منابع طبیعی و محیط زیست و همکاری مردم رفع تصرف کنیم.

دادستان دنا عنوان کرد: این موفقیت ها مرهون تلاش و همکاری شبانه روزی فلسفی رئیس منابع طبیعی دنا و رجب زاده رئیس محیط زیست دنا بوده و ما نیز عزم خود را جزم کردیم و همگام با این همکاری تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نگذاریم وجبی از اراضی ملی تصرف شود.

غریب پور گفت: ۳۰ پرونده تصرف در حوزه محیط زیست در شهرستان دنا در دست اقدام است که دادستانی با قاطعیت تمام نسبت به رفع تصرف آنها و برخورد با متخلفان اقدام خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: