به روز شده در: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۸۲۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

خبردنا: اخیرا ماجرای دختر ۱۹ ساله ای که به خاطر چهره اش از نامزدش جدا شد و خود را به زیر تیغ جراحی زیبایی سپرد تبدیل به سوژه داغ شبکه اجتماعی ویتنامی ها شده است.

خانم انگوین تونگ وی پس از آنکه تصاویری از چند سال پیش و قبل از جراحی زیبایی اش را به اشتراک گذاشت، یک شبه تبدیل به خبر داغ ویتنام شد. این خانم ۲۱ ساله اهل ایالت داک لاک- ویتنام می گوید او در ۱۷ سالگی در کلاس یازدهم و پس از جدایی از نامزدش تصمیم به تغییر چهره اساسی گرفت.

ظاهرا او و نامزدش بسیار عاشق هم بودند و با وجود اینکه آن پسر به او مدام می گفت او را برای خودش و نه برای چهره اش دوست دارد ولی به گزارش نیک صالحی هرگز او را به دوستانش معرفی نکرد و فقط زمانی که یکی از دوستان آن پسر، آنها را به جشن تولدش دعوت کرد متوجه شد دلیل اصلی این امر قیافه اش بوده است.

تونگ وی به خاطر می آورد که در آن جشن، مدام مردم را می دید که او را با انگشت نشان می دهند و به هم می گویند چطور چنین پسر خوش چهره ای، یک دختر زشت را انتخاب کرده است. شرایط وقتی بدتر شد که نامزدش فاصله گرفته و او را به دوستانش معرفی نکرد.

پس از پایان سریع رابطه عاشقه اش، او دچار شوک دیگری شد چرا که نامزد سابقش را با یک دختر بسیار زیباتر دید. این اتفاق موجب شد او بیشتر از نواقص ظاهری خود متنفر شده و در تغییر آن مصمم تر شود.

او آرزوی خود را با مادرش درمیان گذاشت و در کمال تعجب، مادرش از این تصمیم حمایت کرد و قبول کرد هزینه تمام جراحی ها را بپردازد و حتی خودش او را به کلینیک برد.

در ۱۹ سالگی و پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان، پروسه جراحی پلاستیک تغییر چهره اش را آغاز کرد و به گزارش نیک صالحی چندین عمل زیبایی از جمله جراحی بینی، پرتز گونه، پرتز لب و چانه و… را انجام داد. او فورا متوجه تحسین های مردم شد و اعتماد به نفس بیشتری به دست آورد و در مورد نامزد سابقش می گوید:

“من چهار سال است نامزد سابقم را ندیدم، گرچه او هنوز در شبکه های اجتماعی مرا فالو می کند و عکس های مرا هر روز لایک می کند. قبلا او را سرزنش می کردم ولی حالا اگر در موقعیت مشابه او قرار بگیرم، اصلا از معرفی کردن یک فرد زشت به دوستانم اجتناب نمی کنم. شاید بگویم از او ممنونم که به من انگیزه تغییر و ارتقاء خودم را داد.”

نام:
ایمیل:
* نظر: