به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
به دستور دادستان دنا:‌
دادستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌مراسم عروسی کرونایی در یکی از روستاهای این شهرستان بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، پدر عروس و ارکستر را روانه زندان کرد.

به گزارش خبردنا، علی اکبر غریب پور افزود: در راستای تحقق اهداف دادستانی مبنی بر برخورد با متخلفان کرونایی و کسانی که بهداشت عمومی مردم را به خطر می‌اندازند این بار گروه ارکستر و پدر عروس در یکی از روستاهای دنا به دستور دادستان بازداشت و روانه زندان شدند.

وی گفت:‌ در این راستا ،گروه ارکستر و پدر عروس هم که سعی داشتند جشن عروسی را با وجود تأکیدهای مکرر مسؤولان مبنی بر ممنوع بودن برگزاری هر گونه مراسمی برپا کنند بازداشت و روانه زندان شدند.

دادستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویروس کرونا،کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و با بی‌رحمی تمام شیوع پیدا کرده و روزانه تعداد زیادی از هم وطنان را گرفتار و روانه بیمارستان و در نهایت قبرستان می‌کند که در این بین هستند عده‌ای که با سهل‌انگاری، ساده انگاری و بی‌توجهی به پروتکل های بهداشتی همچنان سعی دارند که قانون را دور بزند و بهداشت عمومی مردم را به خطر بیاندازند و جشن‌های عروسی برگزار کنند که باید بدانند که دادستانی دنا به هیچ وجه با هیچ کسی تعارفی ندارد و در صورت مشاهده برخورد کیفری خواهد کرد

 

نام:
ایمیل:
* نظر: