به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۲۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
یزدانپناه خبر داد؛
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۲۱۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۲۷۹ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.
 
به گزارش"خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۴۳۴ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۶ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢٩ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۲۱۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۲۸۴ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ٥٧ درصد نمونه‌ها مثبت و بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد (٥٨ درصد)، گچساران (١٦ درصد)، باشت (١١ درصد)، دنا (١٠ درصد) و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بودند.

دکتر یزدان پناه با اشاره به اعمال محدود‌ها در استان گفت: امیدواریم مردم شریف استان مشارکت آگاهانه و مسئولانه در همکاری با اعمال بعضی محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند و بتوان بیماری را در استان کنترل کرد.

وی تاکید کرد: مردم با آگاهی از این شرایط بحرانی می‌بایست همچنان خط اول پیشگیری که همان رعایت بهداشت فردی، از جمله شستشوی صحیح دستها، زدن صحیح ماسک و فاصله اجتماعی را به خوبی رعایت نموده و با عدم حضور در جامعه و لغو کردن مراسم‌ها و دورهمی‌های خود گامی موثر در کاهش آمار ابتلا، بستری‌ها و متوفیان داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: