به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
یزدانپناه خبر داد:
وی ادامه داد: با تحویل دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۲۰ تن در روز‌های آینده مشکلات تامین بموقع اکسیژن تا حدودی بهبود می‌یابد.

خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش جانبختگان کرونا در استان خبر داد و گفت: در شب و روز گذشته ۳ بیمار کرونایی دیگر فوت شدند.

به گزارش"خبردنا"، یزدانپناه افزود: با احتساب این تعداد، مجموع فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در کهگیلویه و بویر احمد به ۲۸۱ نفر افزایش یافت.

وی افزود:دیروز از مجموع نتایج ۲۸۴ نمونه آزمایشگاهی دریافت شده ۵۷ درصد مثبت گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: بیشترین موارد مربوط به بویر احمد است که ضرورت توجه به رعایت مسایل بهداشتی در این شهرستان را دوچندان کرده است.

دکتر یزدانپناه تامین برخی اقلام بیمارستانی را به صورت روزانه ضروری دانست و خواستار افزایش نظارت‌ها بر ثبات قیمت‌ها از جمله اکسیژن مورد نیاز شد.

وی تامین اکسیژن را یکی از دغدغه‌های این دانشگاه دانست و ادامه داد: با تحویل دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۲۰ تن در روز‌های آینده مشکلات تامین بموقع اکسیژن تا حدودی بهبود می‌یابد.

یزدانپناه افزود: در هفته جاری با نصب تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاهی در بیمارستان شهید رجایی گچساران شاهد تسریع در روند پاسخگویی به آزمایش‌ها و ایجاد شرایط بهتر برای تعدد تست‌های مورد نیاز مردم در این شهرستان باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: