به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۲۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
دادستان کهگیلویه گفت: طرح شهید سلیمانی را به فال نیک می‌گیریم اگر مصوبات طرح اجرایی شود بازدهی خوبی هم خواهد داشت.
خبردنا: دادستان کهگیلویه گفت: متولیان ذی‌ربط بانیان مجالس عروسی را شناسایی و معرفی کنند ما بدون تعارف برخورد می‌کنیم.

به گزارش"خبردنا"، عبدالله سعادتیان در هجدمین شورای سلامت شهرستان اظهار داشت: پلیس اطلاعات، شبکه بهداشت و سایر نهاد‌ها بانیان مراسمات و تجمعات غیر ضروری را شناسایی کنند ما بدون تعارف برخورد می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه با بیان اینکه شناسایی و معرفی مخلان سلامت جامعه وظیفه ما نیست بلکه مواردی که معرفی شوند برخورد می‌کنیم تأکید کرد: اگر لازم باشد عروس و داماد هم بازداشت می‌شوند.

سعادتیان گفت: هر موردی که تهدید علیه بهداشت باشد معرفی شوند در برخورد کوتاهی نخواهیم داشت.

این مسؤول با اشاره به اینکه دفاتر ثبت ازدواج مجاز به برگزاری مجالس با بیش از پنج نفر نیستند، افزود: در صورت تخطی این واحد‌ها تعطیل می‌شوند.

وی حضور مسؤولان در مراسم عزاداری و عروسی را یادآور شد و تصریح کرد: چه لزومی دارد مسؤولی که زیر ذره‌بین است در چنین مراسماتی شرکت کند، این باعث عادی شدن مسئله بین مردم می‌شود.

دادستان کهگیلویه گفت: طرح شهید سلیمانی را به فال نیک می‌گیریم اگر مصوبات طرح اجرایی شود بازدهی خوبی هم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سلامت مردم خیلی اهمیت دارد، افزود:در راستای حساسیت موضوع شعبه ویژه رسیدگی ب جرایم و تخلفات شورای سلامت تشکیل شده و شبانه‌روز پاسخگو هستیم.

سعادتیان گفت: موارد زیادی برخورد صورت گرفته حتی درب کافه باغ‌های حاشیه شهر پلمب شد، اما در جا‌های دیگری راه‌اندازی کردند.

وی ادامه داد: با وجود تعطیلی آرامستان‌ها متأسفانه مردم همکاری ندارند، مطب پزشکان نیز ازدحام جمعیت سلامت مردم را تهدید می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: