به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
تمامی کسبه چه مشمول و چه غیرمشمول در این شهر به حال خود رها شده و گویی کسی قرار نیست.

خبردنا: بنا بر مشاهدات عینی روز اول محدودیت ها در چرام هیچ نشانی از همراهی مردم نداشت.

به گزارش"خبردنا"، اولین روز محدودیت ها، که به تناسب رنگ بندی کرونایی از طیف قرمز، نارنجی و زرد اعمال شده است در اولین روز اجرا در شهر چرام که با هوای نسبتا سرد و ابری همراه بود هیچ نشنانی از وجود محدودیت ها و رعایت آنها توسط مردم عادی و کسبه شهر نداشت.

دیروز تمامی مغازه ها در این شهر باز و خیابانها همچون همیشه شلوغ و مملو از جمعتی بود که برای خرید مایحتاج خود به خیابانهای شهر هجوم آورده بودند.

شهر چرام که از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد و میبایست برخی محدودیتها در این شهر اعمال میشد یک روز عادی همچون سایر روزهای سال را سپری می کرد و هیچ نشانه ای از وجود محدودیت ها در این شهر نبود.

با گشتی در شهر چه پیاده و چه سواره متوجه ازدحام جمعیت و ترافیک خودرویی در خیابان های باریک این شهر میشدین که این موضوع نشان از جدی نگرفتن محدودیت های سراسری در این شهر از سوی مردم و مسئولین داشت.

تمامی کسبه چه مشمول و چه غیرمشمول در این شهر به حال خود رها شده و گویی کسی قرار نیست به  کسبه متخلف گوشزد کند که باید تا پایان محدودیت ها مغازه های خود را تعطیل کنند.

از میان ارگانهایی که باید در اجرای درست این طرح کشوری همکاری میکردند تنها یک خودروی سمند از راهنمایی و رانندگی در یکی از خیابانهای اصلی شهر مستقر شده بود که از رانندگان خودرها درخواست میکرد که در مناطق پارک ممنوع توقف نکنند.

دیروز نه خبری از فرمانداری بود نه خبری از شبکه بهداشت و نه نمایندگان تعزیرات حکومتی برای برخورد با کسبه ای که برخلاف محدودیت ها اقدام به بازگشایی مغازه های خود کرده بودند.

با شرایطی که دیروز در شهر چرام مشاهده شد به نظر میرسد نتنها موفق به کنترل شیوع ویروس کرونا نخواهیم شد بلکه احتمال دارد وضعیت نارنجی این شهر یک بار دیگر به وضعیت قرمز تغییر یابد.

(عکس تزئینی است)

 

نام:
ایمیل:
* نظر: