به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۲۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: امیدوارم این اولین و آخرین بازداشتی متخلف در حیطه خوانندگی در مراسمات عزاداری در شهرستان کهگیلویه باشد.

خبردنا: فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از بازداشت یک خواننده محلی مراسم عزاداری در دیشموک به دلیل رعایت نکردن قوانین مقابله با کرونا، خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار فارس در دیشموک از بازداشت یک خواننده محلی مراسم عزاداری در دیشموک به دلیل رعایت نکردن قوانین مقابله با کرونا خبر داد.

وی اضافه کرد: همکاران نیروی خدوم انتظامی پاسگاه روستای اسفندان از توابع دیشموک امروز در منطقه غربی دیشموک در حاشیه برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری، اقدام به بازداشت یک خواننده محلی که با نوازندگی و خوانندگی خویش موجب تجمع مردم شده و برای شیوع کرونا خطرناک می‌باشد کرده است.

دیماز، با بیان اینکه این خواننده مراسم عزاداری به دستگاه قضا معرفی تا اعمال قانون شود، گفت: بنا به دستورات موکد ستاد مقابله با کرونا با شخص یا اشخاصی که به هرنحوی زمینه شیوع کرونا را فراهم کنند، با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: امیدوارم این اولین و آخرین بازداشتی متخلف در حیطه خوانندگی در مراسمات عزاداری در شهرستان کهگیلویه باشد.

وی متذکر شد: در مقابله با ویروس کرونا تمکین به قوانین ستاد کرونا وظیفه همه ما مردم و مسوولان است و اگر کسی به این قوانین عدم تمکین داشته باشد و قوانین ستاد کرونا را نادیده بگیرد با برخورد جدی نیروی انتظامی و دستگاه قضا همراه است.

سرهنگ دیماز گفت: از خوانندگان محلی تقاضا داریم که جهت خوانندگی در عزاداری شهرستان کهگیلویه حضور پیدا نکنند که در غیر اینصورت علاوه بر بازداشت خود شخص متخلف تمام تجهیزات خوانندگی آن‌ها ضبط و طی مصوباتی مصادره خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: