به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
وی افزود: در شرایط فعلی که کشور تحت تاثیر ویروس کرونا، دچار مشکلاتی شده است، لازم است همه در کنار کادر درمان قرار گرفته و فکری برای عبور از این بحران کنیم.
خبردنا؛ نماینده کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس اظهار داشت: زمان توجه به محرومان و توسعه متوازن در چارچوب قانون بودجه رسیده است.

به گزارش "خبردنا"، سید محمد موحد در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند ما نباید سرنوشت کشور را به دیگران گره بزنیم و سیاست آمریکا در قبال ایران با رفت و آمد مسئولان و آنها، تغییری نمی‌کند و راه برون رفت از مشکلات، تبعیت از رهبری و وحدت است.

وی افزود: در شرایط فعلی که کشور تحت تاثیر ویروس کرونا، دچار مشکلاتی شده است، لازم است همه در کنار کادر درمان قرار گرفته و فکری برای عبور از این بحران کنیم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: وقت توجه به محرومان فرا رسیده و لازم است در قانون بودجه عدالت و اعطای تسهیلات بودجه‌ای به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم مورد توجه قرار گیرد و اینگونه نباشد که برخی با رانت و فشار بودجه‌ها را به سمت برخی طرح‌های عمرانی خاص ببرند و و طرح‌های دیگر چند ده سال در مناطق محروم نیمه کاره رها شوند. همچنین از همکاران خود در کمیسیون برنامه و بودجه می‌خواهم در جهت توازن و ایجاد عدالت در تخصیص بودجه به مناطق محروم دقت نظر لازم را داشته باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
1
عجب
حاج آقا باز افاضه فضل کردن
بابا سید به جدت هر چی کمتر حرف بزنی به نفع استانه
حالا یکی باید به خودت هم تذکر شفاعی و هم کتبی بده
نام:
ایمیل:
* نظر: