به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
این‌ها همه یک بازی رسانه‌ای است و نباید دوستان مذهبی و انقلابی و مسجدی در این گردنه رسانه‌ای فریب بخورند و بدانیم هیچ تغییراتی نسبت به دشمنی آمریکا به ایران وجود نخواهد آمد.

 خبردنا : امام جمعه بهمئی به انتخاب " جو بایدن " از سوی مردم آمریکا بعنوان رئیس جمهور منتخب این کشور واکنش نشان داد . 

به گزارش " خبردنا " ، حجت‌الاسلام سید "محمدیوسف افروغی گفت: تمام نقشه های آمریکا علیه ایران شکست خورده و براساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند با شما مذاکره نخواهیم کرد تغییر رئیس جمهور در آمریکا برای ما تفاوتی نخواهد داشت .

وی با اشاره به طرح برخی مباحث در جامعه که اگر جو بایدن بر سر کار بیاد به نفع ایران است یا به ضرر ما یا اگر آقای رئیس جمهور فعلی بر سر کار بماند اوضاع چگونه خواهد بود ، افزود : این‌ها همه یک بازی رسانه‌ای است و نباید دوستان مذهبی و انقلابی و مسجدی در این گردنه رسانه‌ای فریب بخورند و بدانیم هیچ تغییراتی نسبت به دشمنی آمریکا به ایران وجود نخواهد آمد.

امام جمعه بهمئی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران با رفت و آمد مهره ها تغییری نخواهد داشت خاطرنشان کرد : یکی با دستکش مخملی جلو می‌آید و دیگری با شمشیر که هیچ فرق و یا کم و زیاد دشمنی آمریکا با ایران اسلامی وجود نخواهد داشت .

افروغی در واکنش به انتخاب جو بایدن بعنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت : بایدن از طراحان اصلی داعش است و از طراحان اصلی تحریم علیه ایران به شمار می‌رود و  یکی از طراحان اصلی و کسانی است که در ترور حاج قاسم سلیمانی نقش داشت و در کل موجود خبیثی است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
ایگوم نیابو تو واکنش نشون ندی
نام:
ایمیل:
* نظر: