به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف و ضبط یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبردنا، "فرهاد رحیمی" گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران یگان امداد انتظامی فرماندهی شهرستان چُرام با هماهنگی مرجع قضایی در محورهای مواصلاتی اقدام به کشف و ضبط یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور های مواصلاتی شهرستان، یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق را در حال تردد ، ایجاد مزاحمت و آلودگی‌های صوتی مشاهده و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارشناسان، ارزش موتورسیکلت کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، یادآورشد: در این راستا، راکب موتورسیکلت دستگیر، به مرجع قضایی معرفی و موتورسیکلت نیز به پارکینگ منتقل شد.

شهرستان چُرام از شهرستانهای 9 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود 180 کیلومتر فاصله دارد.

این شهرستان در فصول مختلف سال بدلیل زیبایی های فراوان خدادادی که دارد مورد استقبال گردشگران و میهمان مختلفی از داخل و خارج کشور است.

**عکس تزئینی است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
اگه بسیجی فعال داشته باشه باید موتورش را پس بدن
نام:
ایمیل:
* نظر: