به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام خبرداد:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمپ 2 باشگاه بدنسازی متخلف در این شهرستان بدلیل رعایت نکردن قوانین و سرپیچی از دستورات ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش خبردنا،" سید رحمت الله محمدی  مفرد" گفت: باتوجه به مصوبات ستاد کرونا کشور و شهرستان چرام و جهت جلوگیری از گسترش بیماری منحوس کرونا در این شهرستان، 2 باشگاه بدنسازی متخلف پلمپ شد.

وی با تاکید براینکه در چندین مرحله تذکرهای شفاهی و کتبی به این باشگاه ها جهت تعطیلی و رعایت مصوبات ستاد کرونا داده شد اما توجهی از سوی مسوولان این باشگاه ها نشد، اظهارداشت: باهماهنگی دادستان ،فرمانداری،شبکه بهداشت ،امور صنفی و پلیس اماکن، این 2 باشگاه بدنسازی پوریای ولی و برنا بدلیل سرپیچی از مقررات و تعطیل نشدن در شرایط کرونایی پلمپ شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باتوجه به وضعیت نارنجی شهرستان، تمامی سالن های ورزشی ،بدنسازی ها و استخرها تعطیل و اماکن رو باز با توجه به مصوبات کرونا در حال فعالیت هستند.

محمدی مفرد، تعداد هیات های ورزشی در شهرستان چُرام را 25 هیات ذکر و خاطرنشان کرد:‌ این هیات ها در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارند.

وی گفت: شش باشگاه ورزشی نیز در این شهرستان فعالیت می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: