به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۳۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
فرماندار خبرداد:‌
فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت حضور در مراسمات روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در آرامستان های این شهرستان خبرداد.

" عبدالحمید پناهی " در گفت و گو با خبردنا گفت: کرونا ویروسی کُشنده ای است که به کوچک و بزرگ رحم نمی کند و ما برای  جلوگیری از شیوع این بیماری و افزایش آمار جانباختگان شهرستان دنا، مجبور به اجرای محدودیت های متعددی هستیم.

وی با بیان اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه هرهفته شاهد حضور مردم در آرامستان ها بوده و تجمعاتی را بدنبال دارد، اظهارداشت: حضور در آرامستان ها در روزهای پایانی هفته ممنوع و از مردم شهرستان دنا مصرانه می خواهیم در این روزها در آرامستان ها حضور پیدا نکنند.

مسوول ارشد اجرایی شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از بخشداران و دهیاران خواسته ایم از برگزاری تجمعات در آرامستان های این شهرستان بطور جد جلوگیری کرده و اجازه برگزاری آئین های عزاداری و حتی مراسمات شادی را ندهند.

پناهی با تسلیت به خانواده های جانباختگان ویروس کووید 19 در شهرستان دنا، خاطرنشان کرد: عزاداری ها بیش از 20 نفر نباید در آرامستان ها برگزار شود.

وی از برگزاری جلسات ویژه سلامت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان هم خبرداد و یادآورشد: از مردم می خواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: