به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۳۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
اعمال مدرک تحصیلی دوم افراد ذینفع در سنوات بعد منوط به پیش بینی اعتبار در بودجه‌های سنواتی است.
خبردنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر کردند که مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان و افراد شاغل در مدارس در رتبه شغلی آن‌ها اعمال شود.

به گزارش"خبردنا"، نمایندگان در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اصلاح تبصره ماده (۳) این قانون جهت تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

در تبصره اصلاحی آمده است: وزارت آموزش و پرورش مکلف است در سال ۱۳۹۹ نسبت به اعمال مدرک تحصیلی دوم افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند، اقدام کند. بار مالی این تبصره در سقف اعتبار پیش‌بینی‌شده در ردیف ۱۲۷۵۰۰ وزارت آموزش و پرورش در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ تأمین می‌شود و از تاریخ ۱/ ۱۱/ ۱۳۹۹ قابل اجراء است.
 
اعمال مدرک تحصیلی دوم افراد ذینفع در سنوات بعد منوط به پیش بینی اعتبار در بودجه‌های سنواتی است.

مهدی روشنفکر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در همین خصوص گفت؛ شورای نگهبان به این مصوبه بودجه ۹۹ با توجه به ایراد اصل ۷۵ قانون اساسی ایراد گرفته بود که در کمیسیون بودجه و صحن علنی مجلس برطرف شد.

روشنفکر تصریح کرد؛ مجلس پیگیر اعمال و اجرای این قانون است و فرهنگیان در رابطه با اعمال مدرک دوم خود نگرانی نداشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش به نقل از حمید رضا حاجی، بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود؛ حتی اگر این فرایند با مشکل مواجه شود، از طریق کمیسیون برنامه و بودجه رفع نقص و اقدام خواهیم کرد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
اینو که تلویزیون پخش کرد دیگه نیاز نیست بگی اینو از نماینده بخواه 8 ماه گذشته چکار کردی آگه رسانه مستقل هستی
نام:
ایمیل:
* نظر: