به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۴۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
این فعال سیاسی اصولگرا با تشریح فعالیت تعدادی از کاندیداهای اصولگرا گچساران و باشت ادامه داد : با فعالیت پرقدرت آقایان " جعفری ، زینل زاده ، حسینی بحرینی و افراد دیگری از جیهه اصولگرایی قطعا خبری از وحدت نیست .

خبردنا : یک منبع آگاه از طیف اصولگرایان "گچساران و باشت " گفت : در انتخابات میان دوره ای پیش رو به وحدت نخواهیم رسید و قطعا از یک کاندیدای واحد حمایت نخواهیم کرد . 

وی که خواست نامش فاش نشودر در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " با بیان این مطلب افزود : با وضعیت ایجاد شده در فضای سیاسی گچساران و باشت و مباحث مطرح شده در خصوص فعالیت برخی از دوستان اصولگرا برای رد اعتبار نامه تاج گردون رسیدن به یک کاندیدای واحد غیر عقلانی و غیر محتمل است . 

این فعال سیاسی اصولگرا با تشریح فعالیت تعدادی از کاندیداهای اصولگرا گچساران و باشت ادامه داد : با فعالیت پرقدرت آقایان " جعفری ، زینل زاده ، حسینی بحرینی ، محمدپور و افراد دیگری از جبهه اصولگرایی قطعا خبری از وحدت نیست .

وی در پاسخ به این سئوال که آیا صولگرایان گچساران و باشت از " حسینی بحرینی " عبور خواهند کرد ؟ گفت : نحوه فعالیت کاندیداهای اصولگرا نشان می دهد که قطعا چنین اتفاقی رخ خواهد داد و ما کاندیدای واحدی در انتخابات میان دوره ای نخواهیم داشت . 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: