به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۴۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲
محسنیان خبر داد:
وی گفت: هواپیمای مسافربری RJ که هم اکنون در این فرودگاه فعال است توانایی جابجایی ۱۰۰ مسافر را دارد.

خبردنا: مُدیر فرودگاه یاسوج از افزایش پروازهای این فرودگاه خبر داد.

" علی محسنیان" در گفت و گو با "خبردنا" گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از سه پرواز هفتگی به پنج پرواز هفتگی افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه شروع این پروازها از هفته جاری انجام می شود، اظهارداشت: استمرار این پروازها به همکاری مردم و مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد بستگی دارد.

مُدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروازهای این فرودگاه هم اکنون از روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه به روزهای پنجشنبه و جمعه نیز افزایش پیدا کرده و مسافران می توانند در پنج روز از هفته از طریق فرودگاه یاسوج به استان کهگیلویه و بویراحمد درحال تردد باشند.

مُحسنیان، انجام این پروازها را مربوط به شرکت هواپیمایی دانست و خاطرنشان کرد: پنج پرواز هفتگی فرودگاه یاسوج با استفاده از ناوگان هواپیمایی جِت چهار موتوره RJ صورت خواهد گرفت.

وی از مذاکرات درحال انجام با سایر شرکت های هواپیمایی جهت پوشش پروازی روزهای یک شنبه و سه شنبه فرودگاه یاسوج هم خبرداد و یادآورشد: به محض قطعی شدن نتیجه مثل مذاکرات، اطلاع رسانی ها نیز انجام می گیرد.

مُدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هواپیمای مسافربری RJ که هم اکنون در این فرودگاه فعال است توانایی جابجایی ۱۰۰ مسافر را دارد.

محسنیان از مردم و مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد مصرانه خواست برای استمرار پروازهای فرودگاه یاسوج اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از مسافران خواست با مراجعه به لینک https://www.mahan.aero/fa اقدام به تهیه بلیط در پنج روز هفته از پروازهای یاسوج کنند.

به گزارش خبردنا، پرواز فرودگاه یاسوج هم اکنون در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از تهران به یاسوج و بالعکس صورت می گیرد.

هواپیمای ای‌تی‌آر (ATR) شرکت آسمان، ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، با ۶۶ سرنشین، بعد از اصابت با کوه دنا، در ۲۲ کیلومتری شمال فرودگاه یاسوج سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند.

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
درود بر مدیر محترم فرودگاه . جناب محسنی لطفا تلاش بفرما که ادارات و سازمان ها رو بطور جد همراه نمایید تا از شیراز پرواز نکنند .
نام:
ایمیل:
* نظر: