به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۴۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان برگزیده برتر اقدامات پدافند غیرعامل در میان استان های کشور معرفی کرد.

به گزارش خبردنا، سردار حیدری معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کهگیلویه وبویراحمد این لوح را به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد تقدیم کرد.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشورهمچنین در این جلسه حکم قرارگاه زیستی این سازمان را به استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابلاغ کرد.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور هم ضمن اشاره به تهدیدات امروز کشور از سوی دشمنان و عوامل طبیعی در حوزه های نظامی، سیاسی، اقتصادی، سایبری، مردم محوری را به عنوان یک اصل اساسی در پدافند غیرعامل در استان ها بیان کرد.

سردار حیدری تسریع در تهیه و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان را ضروری دانست و به آموزش ها، فرهنگ و محتوا سازی، انجام همایش و رزمایش ها، فعال شدن شوراهای پدافند غیرعامل شهرستان‌ها و کمیته های پدافند دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم از پیشرفت ۷۵ درصدی طرح جامع پدافند غیرعامل استان خبرداد و گفت: تعامل خوبی بین نیروهای کشوری و لشکری در حوزه پدافند غیرعامل وجود دارد.

حسین کلانتری با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو یاد و خاطره سه دانشجوی شهید دانشگاه تهران به نام های مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و آذر شریعت رضوی را گرامی داشت.

وی اظهار داشت: ۱۶ آذر واقعه‌ ای مهم و تاثیر گذار برای جامعه دانشگاهی و دانشگاهیان و برای ملت شریف و متعهد ایران عزیزمان است.

این اتفاق در اعتراض به ورود ریچارد نیکسون معاون وقت آمریکا به ایران و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ رخ داد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۴۱ جلسه پدافند غیرعامل تشکیل شده است و ۴۱۵ برنامه پدافند غیرعامل در استان داشته ایم ضمن اینکه طرح حفاظت در استان به خوب انجام گرفته است.

کلانتری تاکید کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل استان که مراحل پایانی خود را طی می کند هرچه زودتر نهایی شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان هم در این نشست گفت: شورای پدافند غیرعامل استان ۸۴ مصوبه و ۹۶ جلسه کارگروه استانی و ۳۷ قرارگاهی داشته است.

به گفته بهشتی روی ۲۱۷ رزمایش، ۸۰ دوره آموزشی به صورت مجازی و یک هزار و ۲۰۰ همایش در این حوزه شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
ضعیف تریت استانداردرطول 41سال انقلاب بود
نام:
ایمیل:
* نظر: