به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
دکتر غریب پور نشان داد می توان با تکیه بر توانمندی های داخلی و با مدیریت خلاقانه و جسورانه در اوج تحریم ها ،عملکردی ماندگار خلق کرد .

خبردنا : خبر جابجایی دکتر غریبپور از مدیرعامل شرکت ایمیدرو چنان ناگهانی بود که همه فعالان اقتصادی بخصوص در حوزه های صنعت ، معدن و صنایع مرتبط با آن را دچار شوک کرد .

به گزارش " خبردنا " ، آنچه سبب تعجب و حیرت همگان از این تغییر ناگهانی شد خدمات ارزشمند و ماندگار دکتر غریب پور در این جایگاه بود .

به اعتراف تمام آمار و ارقام ملی و بین المللی بخش های صنعت و معدن در دوران مدیریت خلاقانه و توانمند دکتر غریب پور از رشد بی سابقه ای برخوردار شوند که با اگر گزینه تحریم های ظالمانه آمریکا و تاثیر آن بر اقتصاد کشور را بپذیریم که می پذیریم باید به این عملکرد بی سابقه " غرور آفرین " را هم افزود .

دکتر غریب پور نشان داد می توان با تکیه بر توانمندی های داخلی و با مدیریت خلاقانه و جسورانه در اوج تحریم ها ،عملکردی ماندگار خلق کرد که بارها و بارها در  سخنان بزرگان کشور  بویژه رئیس جمهور مورد تاکید و تکریم قرار گرفت.

بر کسی پوشیده نیست که دکتر " غریب پور " گزینه اصلی وزارت صمت بود و اگر لابی های کرمانی ها و مشهدی ها و حمایت قالیباف از رزم حسینی نبود او هرگز به صندلی وزارت نمی رسید و بزودی همگان خواهند فهمید او در قد و قواره چنین وزارتخانه ای نیست .

حسادت رزم حسینی به دکتر غریب پور که هیچ حامی و لابی خاصی نداشت چنان بود که نتوانست این عملکرد درخشان را ببیند و البته دست به اقدامی زد که دود آن قطعا به چشم فعالان اقتصادی حوزه صنعت و معدن خواهد رفت و تنها بخش پیشرو در وزارت صمت را با رکود و سکون همراه خواهد کرد .

هرچند تغییرات مدیریتی امری طبیعی است اما اینکه یک مدیر ارشد که عملکردش در هر کجا بوده درخشان و بهمراه پاکدستی و مردم داری همراه بود و توانسته در اوج تحریم ها بخش های مربوط به خودش را به رتبه های اول جهانی برساند قطعا خیانت به کشور است .

دولت بی تدبیر نا امیدی نشان داد حتی توان حمایت از مدیران شایسته خود را ندارد و امور را به دست کوته بینانی داده که روز به روز کشور را به عقب هل می دهند . 

دکتر غریب پور ماندگار و با نشاط بزودی درسنگر مهم دیگری به کشورش خدمت خواهد کرد اما شاهد باشید که  وزرات صمت  رزم حسینی  عاقبت خوشی برای ملت نخواهد داشت و قطعا" ره به ترکستان می برد " .

نام:
ایمیل:
* نظر: