به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۴۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
راهزادی خبرداد:‌
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق 9 ساعته برخی از مناطق شهرستان های بویراحمد و دنا در روزهای پایانی هفته جاری ( پنجشنبه و جمعه ) خبرداد.

به گزارش خبردنا، " داود راهزادی " با بیان این مطلب، اظهارداشت: جهت تعمیرات شبکه های برق، فردا پنجشنبه بیستم آذرماه جاری، برق برخی از مناطق شهر یاسوج و روستاهای بلهزار ، مادوان علیا، مزدک،گنجه ای کهنه و ده برآفتاب از ساعت 9 و 10 دقیقه تا ساعت 13 و 10 دقیقه یعنی بمدت چهارساعت قطع و وصل می شود.

وی از قطع برق پنج ساعته بخش هایی از شهر باشت و روستاهای حومه این شهر در شهرستان باشت هم خبرداد و خاطرنشان کرد: برق مناطق خان احمد – پشت کوه باشت روز جمعه بیست یکم آذرماه جاری از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح تا هشت و 45 دقیقه صبح بمدت یکساعت و 15 دقیقه قطع و وصل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیدر شهری ، روستای منصورآباد و برخی از روستاهای تابعه شهرستان باشت از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه شهر بمدت پنج ساعت جهت تعمیرات شبکه های برق قطع و وصل خواهد شد.

راهزادی از قطع برق بخش بوستان و روستاهای تابعه شهرستان باشت از ساعت 13 و 10 دقیقه تا 15 و 10 دقیقه بمدت 2 ساعت در روز جمعه بیست یکم آذرماه جاری هم خبرداد.

وی افزود: با اجرای این خاموشی ها می توان به پایداری شبکه های برق و جلوگیری از نوسانات و قطعی های زودهنگام در زمان بارش ها کمک کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: