به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۴۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
اهتمام دکتر غریب پوربه عنوان مدیری دلسوز و دوراندیش در بخش صنعت نشان از خلاقیت و کاربرد دانش می‌باشد که در شرایط کنونی لازم و ضروری است.
خبردنا؛ بی بهانه بر خود لازم دیدم به عنوان فردی غیر سیاسی، با نگاه واقع بینانه و عقل پسند، چند جمله‌ای در ارتباط با شخصیتی موثر و ارزشمند، که توانست پله‌های ترقی را با سخت کوشی، تاب آوری، تلاش و .. طی، و فراتر از مرز‌های استان چشم انداز توسعه را تعریف نماید کسی که به زعم تعداد کثیری از کسانی که از نزدیک شاهد خدمت رسانی وی بوده اند می‌بایست نشان افتخاررا به این واسطه به او هدیه داد و ارج نمود. بر صفحه کاغذ تقدیم دارم.

آشنائی ام با آقای غریب پور برمی گردد به اواخر دهه ۷۰ و جوشش و نشاط دوران اصلاحات، آن زمان ایشان به عنوان فرمانداری جوان و خلاق در کسوت حاکمی مدبر نه تنها برای استوارماندن پایه‌های اندیشه اش تلاش کرد بلکه همواره به عنوان مدیر اجرائی برای توسعه شهرستان بویراحمد از تمامی ظرفیت‌های اقتصادی – فرهنگی و اجتماعی بهره گرفت و با فراهم نمودن امکانات و تعامل مستمربا نخبگان و دانشگاهیان در کمترین زمان جهت رشد شهرستان بویراحمد تلاش کردند.

وی توانست با تعامل، همگرایی در بازه‌ی زمانی کوتاهی پله‌های صعود را یکی پس از دیگری طی نماید؛ و هر جایی خدمت نمودند حاصل آن تقویت فرزندان استان بود. بدینگونه، برای آبادانی و ارامش استان شرایط نشاط را فراهم و برای ایجاد شغل که همواره یکی از چالش‌های مهم و اساسی، به خصوص برای جوانان می‌باشد از هیچ کوششی دریغ نکردند. اخلاق حسنه‌ای که در خاطره‌ها ماندگار و در دل‌ها جاری است.

در واقع می‌توان اذعان نمود که فرزندان شایسته و نخبه استان که در جایگاه‌های کلان مدیریتی حضور دارند، کم نیستند و شاید به نسبت، از خیلی استان‌ها نیز بیشتر باشند، ولی چه بسا ممکن است در طی مدت خدمت خود، نه تنها بدین صورت با نگاه توسعه‌ای تلاش نکرده بلکه برای بقا و حفظ جایگاه خود، کوچکترین هزینه‌ای را نیز نپردازند. هر چه دارد عالم اخلاق بی ایثار نیست دست بسیار است اگر از آستین بیرون کنید.

از دیگر ویژگی‌های بارز دکتر غریب پور نگاه فرامنطقه‌ای و توسعه‌ای است که با عینک پیشرفت ترسیم نمودند. در شرایطی که کشور عزیزمان ناعادلانه تحریم شده، ایشان توانستند با برنامه ریزی و تهیه سند چشم انداز اقتصادی هم چنین بابهره گیری و استفاده از تجارب افراد نخبه و دانشگاهی در پاسخ به اقتضائات و شرایط کنونی جامعه فضای درآمد زائی و تامین مالی را به وجود آورده و در این خصوص اثربخش باشند.

اهتمام دکتر غریب پوربه عنوان مدیری دلسوز و دوراندیش در بخش صنعت نشان از خلاقیت و کاربرد دانش می‌باشد که در شرایط کنونی لازم و ضروری است.

وی با تحولات شگرفی که در ایمیدرو به وجود آوردند نشان دادند که لازم است از وابستگی به صادرات تک محصولی به سمت دیگر ذخائر ملی برویم و عنصـر اقتصـادی مهم تـری را توسعه دهیم.

امیدواریم مجمع نمایندگان استان برای حفظ و استمرار این ذخیره‌های ارزشمند، تلاش و فرای از جناح و بدور از تعصب و با چشم حقیقیت بین زمینه‌های رشد و تعالی را برای مشاهیر و فرهیختگانی همچون دکتر خداداد غریب پور فراهم نمایند.
 
مسعود خسروی دانش آموخته علوم اجتماعی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
می تونی بفرمایی اسامی این اشتغال یافته ها را آگه باشه همشون ..... دیگه این حناها رنگ نداره
ناظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
مدیر دو خودکاری
نام:
ایمیل:
* نظر: