به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۴۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
یزدانپناه خبر داد؛
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ هزار و ۷۰۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
خبرنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۳۵۸ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش"خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۷۷ بیمارن مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۶ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢٣ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ هزار و ۷۰۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: امروز ٣٤٢ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که حدود ٣٦ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، لنده و دنا می‌باشند و بقیه موارد مثبت در سایر شهرستان‌های استان هستند.

دکتر یزدان پناه گفت: همکاری مردم موجب تداوم سیر نزولی بیماری کووید ۱۹ در استان می‌شود و از مردم می‌خواهیم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی و
عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌ها را مدنظر قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: در این مدت مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقش مهمی در کنترل بیماری در استان داشته اند و از این پس نیز مهار کووید ۱۹ تنها با همراهی و همکاری مردم امکان پذیر است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
چه جالب وضعیت استان ما به قول معاون دانشگاه از قرمزی هم دراومده حالا بر چه اساس خدا داند...
نام:
ایمیل:
* نظر: