به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۵۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
فرماندار بویراحمد؛
وی افزود : به همین منظور مراقبت‌های بهداشتی در شهرستان بویراحمد بیشتر می‌شود.

خبردنا؛ فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به شکننده بودن وضعیت نارنجی کرونا در این شهرستان، از تشدید محدودیت‌های کرونایی در شب یلدا خبر داد.

به گزارش "خبردنا"، شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از اوایل اسفند ماه سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تاکنون این ویروس قریب به 370 خانواده کهگیلویه و بویراحمد را عزادار عزیزان خود کرده‌است.

میزان شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد دو برابر میانگین کشوری است، هر چند مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان این آمار را نشان از بیماریابی فعال عنوان می‌کنند، اما همچنان نگرانی‌ها از روند شیوع ویروس کرونا در استان مشهود است.

شهرستان بویراحمد با توجه به تراکم جمعیتی و قرار گرفتن در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و همچنین بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از کرونا را داشته‌است.

اعمال محدودیت‌های کرونایی اخیر در شهرستان بویراحمد با توجه به وضعیت قرمز به مدت سه هفته به طول انجامید و نهایتاً اوایل هفته جاری با کاهش آمار مبتلایان به کرونا از وضعیت قرمز خارج شد، اما همچنان مسولان استانی نگران برگشت وضعیت قرمز کرونایی به این شهرستان هستند.

شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در چهلمین جلسه نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد اظهار داشت: با اعلام وضعیت قرمز در برخی شهر‌های شهرستان بویراحمد به ویژه شهر یاسوج و اعمال محدودیت‌های 15 روزه در این شهرستان، مشارکت و همکاری مردم در اجرای این طرح‌ها باعث شد وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع کرونا بهبود یافته و به نارنجی تغییر پیداکند.

وی با بیان اینکه وضعیت نارنجی شهرستان در صورت غفلت مردم و مسولان ناپایدار و شکننده است، افزود : به همین منظور مراقبت‌های بهداشتی در شهرستان بویراحمد بیشتر می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: