به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۵۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
یزدانپناه خبر داد؛
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۲۵۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است. (۸۹ درصد).

خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۳۶۹ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش "خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۷۸ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۹ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۲۵۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است. (۸۹ درصد).

این مسئول اذعان داشت: امروز ۲۷۲ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۳۸ درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد ۴۵ درصد، کهگیلویه ۱۵ درصد، دنا ۱۴ درصد و گچساران ۱۰ درصد هستند.

دبیر ستاد استانی کرونا اظهار کرد: درست است که ما با سیر نزولی آمار مبتلایان مواجه شدیم و این را مدیون همکاری مردم هستیم. اما باید توجه داشت که با ساده انگاری نباید از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاسته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها و شست و شوی مداوم دست‌ها هرگز فراموش نشود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هم شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
در این شرایط حساس کرونایی که باید مدیرانی توانمند و با اقتدار در میدان مدیریت باشند متاسفانه شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از نظر مدیریتی بیمار است و نیاز به درمان دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: