به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۵۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
بازدید نماینده کهگیلویه از پتروشیمی دهدشت؛
وی افزود: با اجرای این طرح ملی، منطقه دهدشت به یکی از قطب‌های پتروشیمی تبدیل شده و اشتغال زیادی را در دو سال آینده در منطقه ایجاد خواهد کرد.

خبردنا؛ نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در بازید و بررسی از وضعیت پروژه پتروشیمی دهدشت گفت: فعال شدن این پروژه یکی از آرزو‌های دیرینه ام بود که امروز با فعال شدن این پروژه بسیار خوشحالم و از این بابت خدا را شاکر و سپاسگزارم.

به گزارش "خبردنا"، نشستی با حضور حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر صاحب نسق مدیرعامل شرکت پتروشیمی دهدشت و خسروی، مدیرعامل شرکت پترو پارس ایران، صمیمی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان کهگیلویه و جمعی از کارشناسان و مسؤولان در خضوص وضعیت پتروشیمی دهدشت برگزار و همچنین از عملیات اجرایی احداث کارگاه مرکزی، انبار‌ها و ساختمان آتش‌نشانی و عملیات ساخت دفاتر اداری و کمپ مهندسی که در چند روز گذشته کلید خورد، بازدید کردند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: امروز در یک خاکریز و علیه فقر، نداری و محرومیت می‌جنگیم و کسانی که در حال کار هستند معتقدم در یک میدان جهادی به تمام معنا در حال تلاش هستند.

حجت‌الاسلام موحد افزود: خدمت به همه مردم کار ارزشمند و مقدسی است و بعنوان کسی که به مردم احساس دارم بدون از هیچ گرایش سیاسی دست همه مسؤولان را جهت رفع محرومیت و مشکلات مردم می‌بوسم.

موحد گفت: امروز یکی از بهترین روز‌های زندگیم است که شاهد فعال شدن این پروژه هستم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه یکی از آرزو‌های دیرینه ام بود که امروز با فعال شدن این پروژه بسیار خوشحالم و از سوی دیگر شاهد بکارگیری فرزندان این منطقه هستم و از این بابت خدارا شاکر و سپاسگزارم.

موحد خاطرنشان کرد: بعد از جلسات و پیگیری‌های مستمر در تهران با مسؤولان مربوطه در راس وزیر محترم نفت امروز اولین جلسه را برگزار کردیم و از گزارش کاری که دست اندرکاران دادند بسیار راضی هستم و خوشحالم که تلاش‌هایم به ثمر نشست و انشالله درآینده نزدیک شاهد بکارگیری نیرو‌های بیشتری خواهیم بود.

وی از کلیه دست اندرکاران و مسولان استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.
 
محمدرضا صاحب نسق مدیر عامل پتروشیمی دهدشت نیز در این نشست اظهار کرد:در بخش غیرصنعتی، مطالعات ژئوتکنیک، عملیات تسطیع و فنس‌کشی محوطه و همچنین طراحی و نصب دکل مخابراتی و شبکه IT و عملیات حفاظت فیزیکی سایت به سرانجام رسیده بود.

وی افزود: با اجرای این طرح ملی، منطقه دهدشت به یکی از قطب‌های پتروشیمی تبدیل شده و اشتغال زیادی را در دو سال آینده در منطقه ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل پتروشیمی دهدشت گفت: در حال حاضر در شرکت‌های پتروپارس، گوپله، ژالکه، دریا پیمان بوشهر (پیمانکار حراست) تعداد ۱۷۳ نیرو مشغول به کار هستند که از این تعداد ۱۲۶ نفر بومی و تعداد ۴۷ نفر غیر بومی مشغول به کار هستند.
 
موحد در بازدید از پیرترین پروژه کهگیلویه بزرگ چه گفت؟
 
 
موحد در بازدید از پیرترین پروژه کهگیلویه بزرگ چه گفت؟
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بویراحمد عزتمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
آخ از سردار هاشمی بیچاره که بعد از آن وعده هزار روزه ، این پروژه را بعد از ۹ سال فعال کرد ......
کهگیلویه بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
کلنگی که موحد به زور به زمین زد 12 سال برزمین ماند تا دوباره خودش برگرده و فعال کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
پیر ترین نماینده استان از پیر ترین پروژه کهگیلویه بازدید کرد
نام:
ایمیل:
* نظر: