به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۵۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
یزدانپناه خبر داد؛
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۳۶۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است (۸۹ درصد).
خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان کووید ۱۹ استان خبر داد و گفت؛ امروز هیچگونه فوتی ناشی از این بیماری در استان گزاش نشده است.

به گزارش "خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۷۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۵ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۸ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۳۶۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است (۸۹ درصد).

وی اذعان داشت: امروز ۳۲۳ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۳۶ درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، بهمئی و گچساران هستند.

دکتر یزدان پناه با بیان اینکه همراهی مردم عامل مهم کاهش آمار و مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ است، گفت: از همه مردم شریف استان می‌خواهم که نکات و توصیه‌های بهداشتی را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند تا شاهد جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و کنترل آن باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هر چند با شیب ملایم و نزولی آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان رو به رو بودیم، اما پس از رفع محدودیت‌ها بیشتر باید مراقب بود و صنوف باید با احتیاط بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه بی توجهی به دستورالعمل‌ها و تردد بی مورد در بازار اتفاق افتد، آمار مجددا افزایش یافته و مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتری خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: