به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۵۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
استاندار:‌
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، وضعیت کنونی این استان برای مقابله با ویروس کرونا را شکننده خواند و اظهارداشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در یک وضعیت هشدار و خطرناک کرونایی قرار دارد.

به گزارش خبردنا، حسین کلانتری در ستاد کرونای این استان گفت:‌ استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت قرمز در آمده و شهرستان‌های باشت، بویراحمد، گچساران و کهگیلویه و دنا در وضعیت نارنجی قرار دارند که یک وضعیت شکننده است و باید مراقب باشیم.

وی به محدودیت‌های کرونایی در آستانه شب یلدا اشاره و خاطرنشان کرد: بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به جزء گروه شغلی یک، از ساعت 18 عصر به بعد تعطیل و ترافیک از ساعت 21 شب نیز ممنوع اعلام شده است.

رییس ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از زحمت پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های استان افزود: در شب یلدا جمع نشویم تا کم نشویم، باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به کمک پرستاران بیاییم.

وی از بهره برداری بیمارستان نرگسی گچساران در دهه فجر خبر داد.

 شاهرخ کُناری فرماندار بویراحمد هم در این نشست از شلوغی دفاتر پیشخوان گلایه کرد و گفت: مردم ناگزیر هستند که برای ثبت اطلاعات شان جهت سهام عدالت به دفاتر پیشخوان شرکت کنند.

وی افزود: مسوولان نباید در این شرایط شکننده شهرستان بویراحمد در این خصوص مصاحبه می‌دانند، عمدتاً افرادی که در دفاتر پیشخوان حضور دارند، از روستا آمده‌اند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: