به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۵۴۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
پناهی خبرداد:‌
فرماندار دنا از منع رفت و آمد شبانه و اعمال محدودیت های تردد در شب یلدای این شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبردنا، "عبدالمجید پناهی" گفت: تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ الی چهار صبح و فعالیت صنوف از ساعت ۱۸به بعد در سراسر استان ها و شهرهای کشور در روز‌های شنبه و یکشنبه جاری ممنوع شده است.

وی افزود: با نزدیک شدن به شب یلدا محدودیت های جدید اجرایی می شود و تمامی مشاغل به جز مشاغل گروه یک فقط تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند و در صورت مشاهده صنف متخلف واحد صنفی به مدت طولانی پلمپ وبه مقامات قضایی معرفی خواهد شد.

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ الی چهار صبح در سطح استان و شهرستان دنا ممنوع است و در صورت مشاهده جریمه‌های سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود.

پناهی با بیان اینکه دورهمی های می تواند بر آمار مبتلایان به کرونا بیفزاید، اظهارداشت: طبق سنت ایرانیان شب یلدا را به دورهمی و جشن و شادی می گذرانند ولی امسال شرایط ویژه ای حاکم است و از همه مردم تقاضا داریم جان خود و نزدیکان خود را به خطر نیندازند و به احترام کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند یلدای امسال را بدون دورهمی بگذرانند.

نام:
ایمیل:
* نظر: