به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۵۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
وزیر نیرو با اهداء لوحی از استاندار و مدیران شرکت های برق و آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته پویش الف ب ایران تجلیل کرد.

به گزارش خبردنا، در آئینی که بصورت ویدئو کنفرانس و بطور همزمان با سراسر کشور برگزار شد، " رضا اردکانیان " وزیر نیرو در دولت دوازدهم تدبیر و امید با اهداء لوحی از " حسین کلانتری " استاندار ، " داود راهزادی " مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و " فیض الله پاسره " مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته پویش الف ب ایران و اجرای پروژه های این وازرتخانه تجلیل کرد.

در این نشست که " آذر صفایی نیا " معاون منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جانشینی از استاندار حضور داشت، از تلاش های صورت گرفته برای اجرای پروژه های مهم و حیاتی در صنعت آب و برق این استان تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تشریح برخی از پروژه های به بهره برداری رسیده در پویش الف ب ایران که زیر نظارت وزارت نیرو اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته 25 میلیارد تومان در بخش توزیع صنعت برق برای اجرای پروژه های برقرسانی در این استان هزینه شده است.

" داود راهزادی "، آب و برق را از مهمترین زیرساخت های توسعه ای در دنیا خواند و اظهارداشت: این زیرساخت ها مهمترین عامل رونق تولید محسوب می شوند.

وی گفت: افتتاح ایستگاه برق چرام، ایستگاه 230 کیلوولت گچساران، ترانس سوم ایستگاه مختار یاسوج، افتتاح خط 2 مداره شهرستان های بویراحمد و گچساران به همراه پروژه های متعدد برقرسانی روستایی از مهمترین پروژه های اجرا شده در هفته پویش الف ب ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به بیش از 50 روستای این استان نیز در دولت تدبیر و امید خبرداد و یادآورشد: تلاش ها برای اجرای سایر پروژه های برقرسانی هم اکنون ادامه دارد.

راهزادی از واگذاری نیروگاه های خورشیدی به خانوارهایی که در مناطق سخت گذر و کوهستانی قرار دارند هم خبرداد و خاطرنشان کرد: واگذاری این نیروگاه ها در آینده نزدیک به عشایر نیز در دستورکار است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست، از صدور مجوز 370 میلیارد تومانی سد تنگ سرخ بویراحمد براساس ماده 56 با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی هم خبرداد.

" رسول فرهادی " گفت: با پیگیری های صورت گرفته و به این دلیل که دولت به تنهایی نمی تواند در ساخت سازه تنگ سرخ که بزرگترین سازه در دست اجرای استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت کند، اکنون محوز ماده 56 برای مشارکت بخش خصوصی صادر شده است.

وی طرح آب رسانی به دشت امامزاده جعفر(ع) گچساران، آبرسانی به شهرهای باشت، دهدشت، چرام، لنده، سوق و لیکک را از دیگر پروژه های هفته پویش الف ب ایران در حوزه آب استان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از افتتاح 11 پروژه آب شهری و روستایی در این استان در قالب هفته پویش الف ب ایران هم خبرداد.

" فیض الله پاسره " گفت: از 11 پروژه ذکر شده می توان به 9 پروژه آب رسانی، یک تصفیه خانه آب شهری و یک پروژه فاضلاب با اعتباری به ارزش 110 میلیارد تومان اشاره کرد.

بگفته وی، با اجرای این پروژه ها به بیش از 110 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حوزه آب کمک شده است.

" علی شهابی " سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان هم با برشمردن برخی از ویژگی های خدادادی مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: این استان حدود 10 درصد آب کشور را در خود دارد که با بهره گیری صحیح از این ظرفیت می توان شاهد توسعه مطلوبی در صنعت آب و برق استان باشیم.

وی گفت: سازمان برنامه و بودجه هم همواره از اجرای پروژه های حوزه آب و برق در استان کهگیلویه و بویارحمد حمایت نموده و این حمایت برای اجرای سایر پروژه ها نیز ادامه خواهد داشت.

در پایان این آئین، با اهدای لوح از استاندار و مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
خوشون و خوشون تقدیر کردن
نام:
ایمیل:
* نظر: