به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
فرماندار دنا تاکید کرد:‌
فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دهیاران این شهرستان بویژه دهیاران دهستان سادات محمودی این شهرستان هشدار داد.

به گزارش خبردنا، " عبدالحمید پناهی " در نشست ستاد سردار شهیدقاسم سلیمانی که در پایگاه بسیج حوزه سادات محمودی با حضور دستگاه های عضو ستاد برگزار شد، اظهارداشت: عادی پنداشتن اوضاع از دید مردم، اصلا نشانه خوبی نبوده مردم باید خطر کرونا را درک و در مقابل نسبت به رعایت موارد بهداشتی احساس مسئولیت کنند.

وی با دادن هشدار فوری به دهیاران گفت:همه ورودی روستاهای دهستان سادات محمودی مسدود و از تردد غیر بومیان جلو گیری شود و هر گونه سهل انگاری چه در هر حوزه ای باشد باید برخورد قاطع صورت گیرد.

رئیس شورای سلامت دنا با اشاره به سلامت مردم، خاطرنشان کرد:سلامت شهروندان قابل معامله به هیچ سهل انگاری نیست و برای جلوگیری از شیوع فراگیر در این دهستان تصمیماتی مصوب شده است.


پناهی با تاکید براینکه ورودی دهستان سادات محمودی ایستگاه راه اندازی و از تردد غیر ضروری مردم جلوگیری شود، یادآورشد: کمپین در خانه می مانیم به مدت دو هفته در بخش پاتاوه اجرایی شود.

وی گفت: اعضای قرارگاه شهید قاسم سلیمانی و دهیاران و شوراها مسوول اجرایی کمپین می باشند و از تردد مردم به داخل و بیرون روستا جلوگیری کنند.

فرماندار دنا با بیان اینکه از هر تجمعی و دورهمی در جلوی مغازه ها و در کوچه جلوی خانه ها به جد جلوگیری شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه با کمک دهیار و خانه های بهداشت در ورودی روستا از ورود خودروها به روستا جهت خاکسپاری جلوگیری کنند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: