به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۵۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالا‌های قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان دنا خبر داد.

به گزارش خبردنا، سرتیپ دوم ستاد “کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت خبری مبنی بر استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) در یکی از روستاهای شهرستان دنا، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان دنا با همکاری ماموران واحد مبارزه با برق های غیرمجاز شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در بازرسی از کارخانه گچ حوالی یکی از روستاهای آن شهرستان، ۲۹ باکس ۱۲ تایی بیت کوین جمعا ۳۴۸ عدد، ۲۹ دستگاه پاور بزرگ، ۲۹ دستگاه پاور کوچک، ۲۹ دستگاه مادربرد، ۵ دستگاه ماینر و یک دستگاه سوئیچ کامپیوتر کشف و ضبط و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: