به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۵۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
سردار مصطفایی تصریح کرد: با اقدام به موقع ماموران انتظامی، سه نفر از منازعین در محل نزاع دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

خبردنا؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عاملان درگیری میدان عدل شهر یاسوج خبر داد و افزود: با اقدام سریع ماموران انتظامی؛ در کمتر از چند ساعت ۹ نفر از عاملان درگیری دستگیر شدند.

به گزارش"خبردنا"، سردار سرتیپ دوم ستاد «کیقباد مصطفایی» گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در بامداد امروز در میدان عدل شهر یاسوج، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس این فرماندهی وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات این درگیری خاطر نشان کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد صبح امروز، در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در میدان عدل شهر یاسوج، بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر که تعدادی از منازعین با نیرو‌های انتظامی گلاویز، که احدی از مامورین؛ به منظور جلوگیری از گسترش نزاع با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی هوایی نمود که منجر به دستگیری چند نفر از منازعین و فرار تعدادی از آنان گردید.

سردار مصطفایی تصریح کرد: با اقدام به موقع ماموران انتظامی، سه نفر از منازعین در محل نزاع دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

رییس پلیس استان بیان داشت: متعاقب این قضیه، طی چند عملیات جداگانه پلیس موفق شد تعداد ۹ نفر از عاملین نزاع را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت نماید که در تحقیقات اولیه مشخص گردید؛ علت درگیری و نزاع؛ اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

سردار «مصطفایی» تصریح کرد: کلیپی با عنوان وقوع قتل و نزاع مسلحانه در میدان عدل شهر یاسوج در حال انتشار و باز نشر بوده که در این کلیپ فردی بر روی زمین افتاده و عنوان شده تیر خورده و کشته شده است که این خبر به شدت تکذیب می‌گردد و در جریان این نزاع هیچ کسی زخمی و یا کشته نشده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای دستگیری سایر متهمان با جدیت در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: پلیس، هرگز اجازه جولان به مجرمان و هنجارشکنان را نخواهد داد و با افرادی که بخواهند به هر دلیل باعث ایجاد رعب و وحشت و اختلال نظم اجتماعی شوند، به پشتوانه قانون، بشدت برخورد خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: