به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۵۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
یزدان پناه خبرداد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در شبانه روز  گذشته 2 بیمار مبتلا به کرونای دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان کرونای این  استان به 396 نفر برسد.

به گزارش خبردنا،"پرویز یزدان پناه " افزود: هم اکنون 81 بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان های مرجع کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 18 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند و خوشبختانه ديروز مورد بستري جديد  كرونايي در بيمارستان هاي استان وجود نداشته است.

وی،تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون ۲۰ هزار و ۸۱۴ مورد عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از  199 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج كه شامل تست هاي pcr و سريع بودند حدود ٢٦ درصد نمونه ها مثبت و بیشترین موارد مثبت  در شهرستان هاي بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و چرام هستند.

یزدان پناه  افزود:  با رفع برخی از محدودیت ها شاهد افزایش قابل توجهی از ترددها در سطح شهر هستیم که اين خود هشدار دهنده است و احتمال افزایش شیوع بيماري را در پی دارد.

وی گفت: صنوف، بانکها و ادارات باید در رعایت پروتکل ها توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه دستورالعمل هاي بهداشتي را رعایت ننمايند با بازرسی و نظارت های صورت گرفته، هر گونه تخلف در صنوف، ادارات و بانک ها منجر به پلمپ آنها براي مدت مشخصي خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
تعجبه که از دنا و لنده و بهمئی نام برده نشده که به سمت قرمز شدن می روند خبرها هماهنگ نیستند
نام:
ایمیل:
* نظر: