به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۶۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
یزدانپناه تشریح کرد:
وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۰۸۶۴ مورد گزارش شده است.
خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش"خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۸۶ بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
 
این مسئول گفت: خوشبختانه در ٢٤ ساعت گذشته مورد فوتی بدلیل کرونا در استان وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۰۸۶۴ مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از ۲۲۲ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج که شامل تست‌های pcr و سریع بودند حدود ۲۰ درصد نمونه‌ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران می‌باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خوشبختانه با کاهش نسبی شمار مبتلایان، بیماران بستری در بیمارستان‌ها و بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مواجه هستیم که امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و اصناف این روند ادامه داشته باشد؛ لذا از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات و پرهیز از مکان‌های پرخطر را رعایت نمایند تا انشاالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در ایر کرونا برسیم.

وی اذعان داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست‌ها و عدم حضور در مکان‌های شلوغ و پر تردد را هرگز فراموش نکنید و از میزان رعایت خود نکاهید.
نام:
ایمیل:
* نظر: