به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۶۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد:
وی یادآوری کرد: سنجش و آزمون در مقطع ابتدایی در نوبت‌های اول و دوم متمرکز نیست و برگرفته از عملکرد دانش آموز در طول سال تحصیلی است.
خبردنا: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: براساس تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا آزمون حضوری در نیمه اول سال تحصیلی جاری در مدارس ابتدایی شهر یاسوج و حومه برگزار نمی‌شود.

به گزارش"خبردنا"، عباس عظامی افزود:برگزاری حضوری ارزشیابی تحصیلی در همه پایه‌های مقطع ابتدایی فقط در صورت وضعیت زرد و پس از اخذ مجوز کتبی از ستاد مدیریت بحران کرونا امکان پذیر است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان بویراحمد نارنجی است در حال حاضر امکان برگزاری آزمون عملکردی در پایه‌های اول و دوم در درس‌های ریاضی و فارسی (بخوانیم و بنویسیم) وجود ندارد و همچنان کلاس‌ها و آزمون‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

عظامی افزود: آموزش و ارزشیابی تحصیلی در مقطع ابتدایی توصیفی است و زمان مشخص ندارد و این فرایند در طول سال تحصیلی انجام می‌شود و پوشه‌های الکترونیکی بخشی از فرایند سنجش دانش آموزان خواهد بود.

عظامی ادامه داد: بنابر تصمیم آموزش و پرورش شهرستان و اخذ مجوز از مراجع قانونی، حضور دانش آموزان در مدارس روستایی کم جمعیت، بر اساس تقسیم بندی زمانی همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

وی یادآوری کرد: سنجش و آزمون در مقطع ابتدایی در نوبت‌های اول و دوم متمرکز نیست و برگرفته از عملکرد دانش آموز در طول سال تحصیلی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ادامه داد: آموزگاران در مدارس روستایی نیز فقط به بررسی تکالیف، جمع بندی فعالیت‌های دانش آموزان در چند ماه گذشته و برگزاری آزمون‌های مداد - کاغذی به عنوان بخشی از فرایند سنجش توصیفی، خواهند پرداخت.

وی افزود: در مدارس روستایی که از فضای مجازی بی بهره هستند نیز دانش آموزان به صورت محدود و در گروه‌های دو تا سه نفری در مدرسه حاضر می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تاکید کرد: فعالیت‌های آموزشی مدارس ابتدایی مستقل و نیمه مستقل در صورت وجود امکانات با اولویت استفاده از فضای مجازی و در غیر این صورت استفاده از تلویزیون و درسنامه خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: