به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی:
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمب اداره جهادکشاورزی این شهرستان بدلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی خبرداد و اظهارداشت: این اداره توسط تیم‌های گشت شبکه بهداشت شهرستان بهمئی پلمپ شد.

به گزارش خبردنا، هاشم طاهری با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی ادارات دولتی در شهرستان بهمئی از پلمب بانک ملی شعبه شهرستان بهمئی هم در این ارتباط خبرداد.

وی گفت: فروشگاه توزیع روغن در شهر لیکک مرکز شهرستان هم به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و از جمله فاصله گذاری اجتماعی و نداشتن ماسک توسط تیم‌های گشت زنی پلمپ شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی تاکیدکرد که تیم‌های گشت زنی در سطح شهرستان فعال و هر گونه تخلفی در سطح شهر مشاهده باشند فوری پلمپ خواهند شد.

طاهری گفت: هر نهاد و هر سازمانی یا صنف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند و عاملی برای تهدید سلامت شهروندان باشد، پلمپ می‌شود که ما با هیچ کسی شوخی نداریم و با مختلفین برخورد قاطع خواهیم کرد.

وی افزود: سامانه ۱۹۰ آماده گزارشات مردمی در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد که مردم می‌توانند با گزارش به این سامانه و اقدام فوری تیم‌های گشت زنی اون نهاد یا صنف متخلف پلمپ شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: