به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۶۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
معاون رئیس کل دادگستری استان:‌
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که در صدور آرای جایگزین حبس هیچ گونه مشکلی نداریم.

به گزارش خبردنا، "سید عیسی حسنی " در اولین نشست کارگروه تخصصي فضای مجازي در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌  نسبت به صدور آرای جایگزین حبس هیچ گونه مشکلی نداریم و به راحتی می توانیم کسانی را که با ناآگاهی در فضای مجازی، دچار مشکل شده و جرم مرتکب شده اند به جای اعزام به زندان، با مجازات های جایگزین حبس به دامان جامعه باز گردانیم.

وی با بیان اینکه لازم است در فضای فرهنگی و رسانه ای استان، با تبلیغ و تولید محتوای فرهنگی و اجتماعی برای خانواده ها، از کشیده شدن جوانان و نوجوانان به فضای مجازی مبتذل غرب جلوگیری کنیم، اظهارداشت: شیوه ما در برخورد با جرائم این است که هر جا آسیبی را دیدیم سریع وارد شویم.

این مقام قضایی، راه نجات خانواده ها و جوانان در این هجمه بازار رسانه ای را روشنگری، آگاهی و آموزش آن هم به صورت نرم و هم توأم با سلیقه خانواده ها عنوان و خاطرنشان کرد:‌ در خصوص تخلفات و جرایم  در فضای مجازی، از دادسرا تا دادگاه تجدید نظر قاضی ویژه داریم.

حسنی از احضار قضایی عناصر و تهیه کنندگان فیلم های مبتذل در فضای مجازی و سایت هایی که این نوع فیلم ها را با مقاصد خاص پخش یا منتشر می کنند نیز خبرداد.

‌ معاون رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است اقدامات هماهنگ در برخورد با پدیده های نوظهور در فضای مجازی صورت گرفته و جزیره ای کار کردن را به سمت جبهه فرهنگی فضای مجازی توسط ادارات ذیربط حرکت کنیم.

حسنی تاکید کرد که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل را در این ارتباط دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: