به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۶۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
در دیدار استانی مطرح شد؛
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، هدف از سفر هیات اعزامی به این استان را تلاش برای حل مشکلات این مناطق، حمایت جدی، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح پروژه‌ها دانست.

به گزارش خبردنا، غلامرضا پناه با تاکید بر بررسی و ارزیابی مشکلات بزرگ‌ترین تعاونی کشور، ایجاد خانه امید برای بازنشستگان، بررسی سد تنگ سرخ، جاده یاسوج به شیراز و چندین طرح بزرگ و کوچک از دیگر اهدافی بود، گفت: بنا به تدبیر و دستور محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) مشکلات و مسایل هفت استان محروم کشور که به لحاظ شاخصه‌های اقتصادی ازجمله بیکاری در رده‌های پایین جدول قرار دارند، بررسی و ارزیابی می‌شوند. 

در ادامه این دیدار، عیسی منصوری (معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: نیاز است کارهای بنیادی‌تری برای توسعه استان انجام گیرد و طرح‌های خوبی ارائه شود تا توسعه و کسب و کار رونق گیرد. 

وی تصریح کرد: این استان با دارا بودن منابع عظیم نفت، جنگل، منابع طبیعی، گاز، و… از مزایای این همه نعمت بی‌بهره است و باید به طور موشکافانه دلیل این‌عدم موفقیت جست و جو شود. 

حسین کلانتری نیز در این دیدار اظهار کرد: این استان دارای ظرفیت‌های بی‌بدیلی در بخش‌های آب، نفت، گاز، جنگل و… بوده اما آن گونه که باید دیده نشده است. 

وی افزود: سال‌های اخیر دولت نگاه ویژه‌ای به این استان داشته به گونه‌ای که می‌توان به طور قطع اذعان داشت که در برخی شاخص‌ها در این هشت سال به اندازه ۴۰ سال کار شده است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعزام تیمی متشکل ار معاونان، روسای صندوق و بانک‌های مختلف زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را نشان دهنده توجه و حسن نیت دولت به این استان دانست. 

کلانتری خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه طرح‌های راه، سد، تعاونی‌ها، کشاورزی، ایجاد بیمارستان، مراکز رفاهی و تجاری و… نیاز به بازنگری و حمایت دارد. 

وی عنوان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت بوده و طرح‌هایی که آغاز می‌شوند نیز باید تا پایان دولت به سرانجام برسند. 

به دستور محمد شریعتمداری، معاونین این وزارتخانه (غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع، حجت میرزایی معاون امور اقتصادی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال) در سفری دو روزه به منظور بررسی وضعیت طرح‌های اشتغالزایی، سرمایه‌گذاری، وضعیت بیکاری، بازدید از پروژه‌های نیمه تمام استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: