به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۶۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:
وی عنوان کرد: ضمن کاهش آمار مبتلایان طی دو هفته گذشته باید توجه داشت وضعیت کرونا شدیدا شکننده و ناپایدار است.

خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ کهگیلویه و بویراحمد به ۴۰۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش"خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۱۶۳ بیمار در بیمارستان‌های کرونایی استان بستری می‌باشند که ۸۷ بیمار مبتلای قطعی هستند که از این تعداد ۲۱ در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۱۰۲۹ مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از ۴۶۸ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج که شامل تست‌های pcr و سریع بودند حدود ٢٩ درصد نمونه‌ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا و لنده می‌باشند. با توجه به روند افزایشی موارد مبتلا در شهرستان‌های لنده و دنا بنظر می‌رسد در طی روز‌های آینده به وضعیت نارنجی برسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ضمن کاهش آمار مبتلایان طی دو هفته گذشته باید توجه داشت وضعیت کرونا شدیدا شکننده و ناپایدار است.

وی اذعان داشت: با هر بار بی توجهی و غفلت از دستورالعمل ها، شیوع بیماری افزایش و جمعیت بیشتری تحت تاثیر این بیماری قرار میگیرند؛ بنابراین رعایت فاصله فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات را هرگز بی اهمیت حساب ننمایید.
نام:
ایمیل:
* نظر: