به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۶۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
موحد گفت: ابعاد محرومیت کهگیلویه عمیق‌تر از احساس ماست.
خبردنا: نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اشاره به اینکه ابعاد محرومیت در این شهرستان عمیق‌تر از آن چیزی است که ما احساس می‌کردیم از پیشنهادش برای نجات کهگیلویه و بویراحمد رونمایی کرد.

به گزارش "خبردنا"، حجت‌الاسلام سید محمد موحد در نشست کارگروه اشتغال شهرستان که با حضور معاون وزیر کار و هیأت همراه برگزار شده بود، اظهار داشت: لازمه توسعه کهگیلویه و نجات جوانان از بیکاری اجرای چند طرح بزرگ اشتغالزایی است.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت:جاده دهدشت به پاتاوه یکی از راه‌های برون رفت از محرومیت بود که دولت قول داد به بهره‌برداری برسد، مهمترین چیزی که بعد از جاده می‌تواند تحول ایجاد کند سد آبریز است انتظار می‌رود دستور ماده ۵۶ این طرح مهم گرفته شود.

موحد با بیان اینکه عمده کارگاه‌های تنها شهرک صنعتی چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده تعطیل است، تصریح کرد:یکی از دغدغه‌هایی که وجود دارد احیای این شهرک صنعتی است.

وی اضافه کرد: تنها کارگاه فعال شهرک صنعتی لوله اتصالات بسپار است مابقی واحد‌های تولیدی در انتظار تزریق مالی هستند.

حجت‌الاسلام موحد از معاون وزیر خواست برای اشتغال چهار شهرستان حوزه انتخابیه کهگلویه اعتبار ویژه در نظر بگیرد تا با اجرای طرح‌های اشتغالزا به رفع مشکلات کمک شود.

وی همچنین خواستار توجه معاون وزیر به تسریع در احداث درمانگاه بهمئی، ایجاد بیمارستان تأمین اجتماعی و کمک بانک رفاه به دانشکده مامایی در دهدشت شد.

موحد گفت: ابعاد محرومیت کهگیلویه عمیق‌تر از احساس ماست.

غلامرضا پناه امروز در نشست کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به حضور سه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اظهار داشت: تصمیم‌های مصوب در استان در جلسه با حضور وزیر بررسی و پس از تصویب به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دستاورد این سفر برای اجرای برخی از پروژه‌ها زمانبر است نباید انتظار داشت در زمان کوتاهی نتیجه حاصل شود.

پناه گفت: وزارت کار مصمم است تا پایان دولت طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کند و به بهره‌برداری برسند در همین راستا هفت استان با ملاک شاخص بیکاری مورد بازدید معاونان و کارشناسان وزارت قرار گرفته که یکی از این استان‌ها کهگیلویه و بویراحمد است.

این مسؤول گفت: اولویت اول در وزارت کار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، وزیر بانک‌ها را مکلف کرده در هر استانی یک تا دو پروژه بزرگ را بپذیرند.

پناه در خصوص کمک به طرح‌های کهگیلویه افزود: طرح‌هایی که مشکل سرمایه در گردش دارند معرفی شوند رسیدگی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: به طرح‌های نیمه تمامی با درصد پیشرفت ۸۰ به بالا نیز بر اساس اولویت تسهیلات پرداخت می‌شود.

معاون وزیر کار گفت: با موافقت مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر این بیمه در سه شهرستان کهگیلویه رایگان خواهد شد.

پناه همچنین از پیگیری راه‌اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی در دهدشت خبر داد و گفت: این کار خداپسندانه است با وجود هر مانع و مشکلی انجام خواهد شد.

وی، کمک به دانشکده مامایی و احداث ورزشگاه کارگران را از دیگر وعده‌ها برای کهگیلویه اعلام کرد و در پاسخ تقاضای حجت‌الاسلام موحد برای بیمه زنان سرپرست خانوار، مددجویان پشت نوبتی بهزیستی، اورژانس اجتماعی دیشموک و لنده گفت: این موارد را در جلسه استان بررسی می‌کنیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از نشست کارگروه از طرح‌های دامپروری و مرغداری بازدید و با مدیرعامل کارخانه آجر دیدار کرد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
1
اینها همه نتیجه ۲۰ سال نمایندگی تو هست محمد موحد...توله کن از درگاه خدا و انصراف بده بابت این محرومیتی که بر استان تحمیل کردی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
جناب موحد این خرده کاری ها برای مردم فایده نداره کار بزرگ و عمده انجام بده تا مردم ببینند. کار ها به حرف نیست .وگرنه آقای عدل هاشمی با تمام وزرا هم درمورد شهرستانهای چهرگانه جلسات متعددی داشت. تعدا زیاد وزیر و معاون وزیر و دیگر مسولان رده بالا ربه این شهرستانها آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: