به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۶۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
خبردنا: فرماندار سابق و کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای گچساران دومین گفتگوی زنده خود حول انتخابات آتی را برگزار کرد و از شعار انتخاباتی خود رونمایی کرد.

به گزارش"خبردنا"، عبدالرحیم رحیمی گفت: متاسفانه در روز‌هایی که وضعیت کشور و شهرستان‌های گچساران و باشت از نظر کرونا قرمز بودند برخی رعایت نکردند، خودشان را وارد خانه‌های مردم می‌کردند تا جایی که دیدیم بیانیه می‌دادند حمایت خودشان را تکذیب می‌کردند که صورت جالبی نبود.

این کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس گفت: برخی می‌روند جا‌هایی می‌نشینند می‌گویند رحیمی نیست و نمی‌آید.

رحیمی افزود: برخی می‌گویند رحیمی ذخیره طلایی است یا در صحنه می‌ماند یا در زمین کسی بازی می‌کند، من زمانی در ۳۲ سالگی افتخار این را داشتم ذخیره طلایی حاج بهرام باشم، اما الان گزینه طلایی هستم نه ذخیره طلایی، در زمین کسی بازی نمی‌کنم بلکه خودم زمین بازی تعریف می‌کنم.

فرماندار سابق گچساران اظهار داشت: من انشالله ثبت نام می‌کنم و اگر جمهوری اسلامی به من جهت خدمت اعتماد کرد تا آخر در صحنه خواهم ماند ولو یک رأی داشته باشم.

او گفت: انشالله با بهتر شدن وضعیت کرونا ما هم خدمت عزیزانی که از ما دعوت کنند می‌رسیم، شیوه ما در زدن و به بهانه مراسم فاتحه خوانی رفتن نیست بلکه اگر عزیزی صلاح دید و از ما دعوت کرد که از برنامه‌های ما آگاه شود خدمت می‌رسیم.

رحیمی تاکید کرد: تاجگردون (غلامرضا) عزیز ما است و خودش تشخیص می‌دهد که برای انتخابات چه تصمیمی بگیرد و از چه کسی حمایت کند.

وی افزود: شعار انتخاباتی من اقتدار در عمل-عدالت در توسعه است.
 
این کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس اظهار داشت:ما به مدیران قوی نیاز داریم، ما باید نخبگانمان را شناسایی کنیم و وارد میدان کنیم.

وی گفت:برخی با خانواده‌ها تماس می‌گیرند که چند فرزند بیکار دارید می‌گذارمشان سرکار، این چه شیوه است، باید در زمینه اشتغال همه را با یک چشم دید.
نام:
ایمیل:
* نظر: