به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۶۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
مرحوم عنبری متاهل و دارای سه فرزند کوچک است.

خبردنا؛ ویروس منحوس کرونا، جانِ افسرِ جوانِ یاسوجی را هم متاسفانه گرفت.

به گزارش "خبردنا"، کرونا این بار جانِ ستوان یکم سعید عنبری از ماموران نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد را در یاسوج گرفت تا خانواده ایشان هم عزادار کرونا شود.

مرحوم ستوان یکم عنبری مدت‌ها در برابر این قاتل خشمگین ایستادگی نمود، اما متاسفانه امروز دهم دی ماه ۱۳۹۹، نتوانست در برابر این ویروس کُشنده طاقت بیاورد و دار فانی را وداع گفت.

مرحوم عنبری متاهل و دارای سه فرزند کوچک است.

با وجود اینکه شهرستان بویراحمد در وضعیت نارنجی اعلان شده، اما بیمارستان شهید جلیل یاسوج هر روز شاهد فوت بیماران کرونایی است.
 
بنا بگفته یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تعداد قربانیان ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰۳ نفر در ۱۱ ماهه گذشته بوده است.

"خبردنا"، درگذشت ستوان یکم سعید عنبری را به نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده محترم عنبری صمیمانه تسلیت گفته و از حی لایزال آمرزش روح آن عزیز سفر کرده و برای بازماندگان صبر مسالت می‌طلبد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
یک زمانی هر هفته ای دو نفر نهایت سه نفر فوت می کرد تعداد مبتلاان هم خیلی کمتر بود ما ر وضعیت قرمز بودیم حالا چه شده مبنای محاسبه چگونه است که با فوت روزانه سه تا 5 نفر ما در وضعیت نارنجی هستیم. الله اعلم..... بازی رنگ ها را متوقف کنید...
نام:
ایمیل:
* نظر: