به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
عکس‌های جبهه و جنگ ایشان مثل صده‌ها رزمنده و شهید حرم توسط علاقه مندانش منتشر می شود، از نظر بنده ایشان در سطح شهرستان کهگیلویه کم نظیر است.

خبردنا؛ فعال سیاسی اصولگرای شهرستان گچساران به تخریب حجت الاسلام بزرگواری توسط همفکران خود واکنش تندی نشان داد.
 
به گزارش"خبردنا"، سرهنگ سید قدرت الله بیعت اصل با انتشار متنی در فضای مجازی آورده است؛
 
سلام خدمت دوستان و دلسوزان جریان انقلابی
 
بزرگواری هم ولایتمدار است، هم دلسوز نظام، هم خانواده، شهید و اسیر،  و جانباز و ذوب در ولایت است، هم مدافع وطن و هم مدافع حرم، تند روی‌هایی هم دارد، ایشان نه مثل بعضی‌ها گروهکی بوده، نه لیبرال و نه مرفه بی درد، نه جز حزب توده بوده و نه وابسته به پسمانده‌های دوران ستمشاهی، ایشان انقلابی قبل از انقلاب و یک بار به خانواده تاج گردون رای نداده است.
 
انسانی صادق، شفاف، خداترس و متدین است، نه دنبال نفاق است و نه دنبال تجمل گرائی و نه دنبال ضربه زدن به جریان فکری، گا‌ها به علت گرا دادنِ بعضی از دوستان جاهلش مطالبی را دیکته و بیان می‌کند. مرد جهاد و شهادت است.

عکس‌های جبهه وجنگ ایشان مثل صده‌ها رزمنده و شهید حرم توسط علاقه مندانش منتشر می شود، از نظر بنده ایشان در سطح شهرستان کهگیلویه کم نظیر است.

هرچه باشد، سید، برادر شهید، جانباز، برادر اسیر و فرزند دلبندش در دفاع از امنیت پر پر شد و اعضای بدنش را هدیه کرد و دوستانی و فامیل هائی در گروه دارد که نباید خودزنی کنیم و تمسخر.
 
ما قرآن را قبول داریم که می‌ فرماید وای بر هر عیب جو و مسخره کننده.
 
در پایان، خیلی از بزرگان به آقای تاجگردون رای دادند و معامله کردند، ایشان هم باتوجه به سلیقه خود از یک لُر حرف زدند و به تفکر خود پایبند است همان گونه که رهبر انقلاب در شرایط سخت آبروی مغرضین و مخالفین خود را گا‌ها بنا به مصلحت نظام می‌خرد.
 
آقای بزرگواری، دور گذشته از جریان فکری رسما حمایت کردند، من نه به عنوان یک سید و یک هم فکر و یک دوست از ایشان تعریف می‌کنم بلکه ایشان را یک شیعه سالم، ولایتمدار و مجاهد وطن و حرم، می‌دانم، باتشکر و عذرخواهی از کسانی که دلسوز نظام، و رهبری و مردمند و این گونه تحقیر و تمسخر دردی را دوا نمی‌کند بلکه دیگران در خفا، ما‌ها را نکوهش و می گویند وقتی به خودشان رحم نمی‌کنند چگونه به دیگران رحم کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: