به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۷۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

خبردنا: مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد توسط غلامعلی رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر معرفی و به جای داود راهزادی منصوب می‌گردد. داوود راهزادی از مهرماه ۹۳ به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشت که پس از ۶ سال، توانیر از طریق فراخوان شایسته گزینی مدیرعامل جدید این شرکت را انتخاب کرد و به زودی معرفی و منصوب می شود.

به گزارش"خبردنا"، امروز عصر جمال معتمدی زاده معاونت برنامه ریزی و بودجه توزیع نیروی برق استان البرز با حضور غلامعلی رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر به بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و منصوب خواهد شد.

مهرماه ۹۹ وزارت نیرو با صدور فراخوان‌هایی از متخصصین داوطلب واجد شرایط برای همکاری در سمت «مدیرعامل توزیع برق کهگیلویه و بویر احمد» دعوت کرده بود. داوود راهزادی مهرماه ۹۳ به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد که پس از ۶ سال، توانیر از طریق فراخوان شایسته گزینی مدیرعامل جدیدی برای این شرکت انتخاب کرده است.

جمال معتمدی زاده دارای سابقه مدیریت برق شهرستان گچساران، معاون مهندسی و برنامه ریزی و قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر حراست و معاون برنامه ریزی و بودجه توزیع نیروی برق استان البرز را در پرونده خود دارد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت و دانشجوی دکترای برق قدرت بوده و از افراد بومی استان کهگیلویه و بویراحمد (شهرستان گچساران) می‌باشد.
 
آیین تودیع و معارفه ویدئو کنفرانسی خواهد بود و پنجشنبه جاری برگزار خواهد شد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: