به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۷۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
یزدانپناه؛
وی بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۱ هزار و ۶۴۰ نفر بهبود یافته است.

خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داد و شمار قربانیان این ویروس در این استان به ۴۱۰ نفر رسید.

به گزارش"خبردنا"، پرویز یزدان پناه اظهار کرد: ۱۵۶ بیمار در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۵۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۷ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت ویژه است.

وی افزود: از ۳۸۸ جواب نمونه ارسالی به آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، ۲۵ درصد مثبت بوده که بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۱ هزار و ۶۴۰ نفر بهبود یافته است.

   یزدان پناه عنوان کرد: افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نتیجه بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که این امر علاوه بر به خطر انداختن سلامت فرد متخلف، سلامت سایر افراد را نیز به خطر انداخته است.

وی ابراز داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، حضور نیافتن در تجمعات، سفر نکردن به شهرها و استان‌های مجاور و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و اصناف، از جمله راهکارهای مهم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، کنترل این بیماری و کاهش مرگ و میر  است.

نام:
ایمیل:
* نظر: