به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۷۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
وی افزود: برای تکمیل مابقی گلزار‌ها نیاز به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر است.
خبردنا: نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با دکتر سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش"خبردنا"، سید محمد موحد در این دیدار با تاکید بر نقش عظیم و بدون انکار خانواده شهدا و ایثارگران در انقلاب و همچنین ۸ سال دفاع مقدس و امتداد نهضت جمهوری اسلامی بیان داشت: تمام تلاش و ظرفیت خود را باید انجام دهیم تا باری از دوش این خانواده‌های معزز برداشته شود.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان اعصاب و روان سلمان واقع در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه فاقد آمبولانس می‌باشد که انتظار داریم حضرتعالی هر چه سریع‌تر به رفع مشکل این بیمارستان دستور فرمائید.

موحد تاکید کرد: مجتمع ایثار استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی که دارای ردیف استانی و ملی است نیازمند توجه جدیست، و انتظار داریم حضرتعالی با تخصیص و تزریق اعتبارات ملی این پروژه به تکمیل آن کمک کنید.

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه گلزار‌های شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۲ درصد ساماندهی شده است افزود: برای تکمیل مابقی گلزار‌ها نیاز به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

موحد تصریح کرد: با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به بالا انتظار می‌رود حضرتعالی و مجموعه بنیاد پیگیر تبدیل وضعیت و جذب این عزیزان در دستگاه‌های اجرایی باقیمانده باشید.

نماینده مردم کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود پرونده شهدای مجرد در استان کهگیلویه و بویراحمد، وی افزود: صدور احکام آنان ضروری است انتظار می‌رود نسبت به تعیین تکلیف و تامین اعتبار این پرونده‌ها اقدامات عاجل صورت پذیرد.

سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این دیدار با تشکر از سید محمد موحد برای پیگیری دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: ما به خدمت به این عزیزان و خانواده آنان افتخار می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: ان شاءالله در کوتاه زمان این موارد را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهیم داد و نسبت به تخصیص اعتبار ساماندهی گلزار‌ها دستورات لازم صادر میشود و برای تکمیل و تجهیز مجتمع خدماتی و بیمارستان نیز با همکاری استان کمک‌های لازم را خواهیم داشت.

اوحدی همچنین در خصوص ایجاد معاونت آزادگان نیز مطرح کرد خود بنده از جنس همین عزیزان بوده و، چون طعم اسارت را چشیده ام با وضعیت زندگی و مشکلات این اسوه‌های مقاوت آشنا هستم و در صددیم از طریق دولت برای بهبود وضعیت معیشتی این بزرگواران اقدامات مفیدی انجام دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: