به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۷۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات دومین قاتل پای جوبه دار این شهرستان در یک ماه گذشته خبرداد.

به گزارش خبردنا، " محمدصدرا ادیبان " گفت: با وساطت اینجانب بعنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان ، تلاش سفیران صلح، همیاران شورا، اعضای شورای حل اختلاف گچساران، فرد قاتلی که به موجب رأی صادره از شعبه سوم دادگاه کیفری یک یاسوج مستقر در گچساران، به قصاص نفس محکوم شده بود با رضایت خانواده  مقتول از پای چوبه دار بخشیده شد.

دادستان عمومی و انقلاب گچساران افزود: با اعتراض قاتل به رأی صادره پرونده امر، در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و دادنامه صادره از شعبه سه دادگاه کیفری یاسوج، تأیید و ریاست قوه قضائیه نیز با استیذان وی موافقت شد.

ادیبان گفت: با درخواست اولیاء دم جهت اجرای حکم، روز 17 دی ماه به منظور اجرای حکم صادره تعیین اما، با نظارت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و روحانیون سادات جلیل القدر، ریش سفیدان، متنفذین و اعضای سفیران صلح و اعضای شورای حل  اختلاف گچساران،  منجر به گذشت اولیاء دم از قصاص نفس این فرد گردید و قاتل به کانون گرم خانواده برگشت.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: